Presentation

Hej!
Jag heter Sophia
Jag har tidigare bloggat på Kompisarna st:s blogg men det har inte fungerat så väl så jag har bestämt mig att skapa denna blog vid sidan om.
Slutpratat om tråkigheter!
Jag är en 14:årig flicka som en riktig hästtjej! Jag bor nästan i stallet och varje dag är en ny dag som ska spenderas i stallet med mina kompisar. Min skola heter EG (enskilda gymnasiet). Jag går i 7:a.
Min ridskola
Jag går på Stockholms ridhus. Det är mycket tvister om ifall de ska få vara kvar eller inte och ni kommer att få uppdateringar om stallet om det kommer upp något nytt.
Hästarna
Jag har 2 sköthästar. Enridskolehäst och en privathäst.
Panther
Ridkolehäst.
170 cm i mankhöjd.
svart
världensmysigaste!♥
Laurel King (Ludde)
Privathäst
Engelsktfullblod
164 cm i mankhöjd
fux med bläs
Han har varit Sveriges snabbaste galoppör en gång i tiden
Sköter honom tillsammans med Emilia
Sen finns det en massa andra favorit hästar men de kan jag ta i ett annat inlägg.
Jag brukar även rida mycket på gotlan för jag har landställe där :)
//Sophia



Kommentarer
Postat av: Jonna / tanneryttarna

Jättefin blogg du har!

Tack så mycket för utmaningarna , dom var jättebra :D

2012-03-18 @ 19:36:50
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/
Postat av: Emilia

Fin blogg ;) Har också gjort en.. www.Stalletarmittandrahem.blogg.se

2012-03-19 @ 21:34:43
URL: http://stalletarmittandrahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0